Panasz és reklamáció
Panasz és reklamáció
Futárszolgálat szállítása esetén kérjük, hogy az áru kézhezvételekor minden esetben ellenőrizze annak sértetlenségét a futár jelenlétében. Ha a termék sérült, ne vegye át a szállítótól, készíttessen róla jegyzőkönyvet!
Ha az árut személyesen veszi át, akkor is ellenőrizze annak sértetlenségét, a csomag tartalmát.
Ha a kiszállított termék hibás vagy sérült, több dolgot is tehet:
- Sérült csomagolás esetén kérjük a terméket ne vegye át.
- Amennyiben nem adódik lehetősége a csomagolást kibontani és a termék sérült, akkor ezt 24 órán belül jelezze nekünk e-mail címünkre.
- Árleszállítást kérhet. A termék árától függően tudunk Önnek ez esetben kedvezményt biztosítani.
A csomag hiányos, vagy nem azt az árut kapta:
Ebben az esetben kérjük, írjon e-mail címünkre és mi hamarosan felvesszük Önnel a kapcsolatot.
Nem kapott számlát a futártól:
A számlát minden esetben a kiszállítás után küldjük el az Ön részére postai úton és amennyiben szükséges e-mailben is. A futár csak a szállítólevelet adja át a helyszínen.