Panasz és reklamáció

reklamáció.pngPanasz és reklamáció

Futárszolgálat szállítása esetén kérjük, hogy az áru kézhezvételekor minden esetben ellenőrizze annak sértetlenségét a futár jelenlétében. Ha a termék sérült, ne vegye át a szállítótól, készíttessen róla jegyzőkönyvet!

Ha az árut személyesen veszi át, akkor is ellenőrizze annak sértetlenségét, a csomag tartalmát.

Ha a kiszállított termék hibás vagy sérült, több dolgot is tehet:

  • Sérült csomagolás esetén kérjük a terméket ne vegye át.
  • Amennyiben nem adódik lehetősége a csomagolást kibontani és a termék sérült, akkor ezt 24 órán belül jelezze nekünk e-mail címünkre.
  • Árleszállítást kérhet. A termék árától függően tudunk Önnek ez esetben kedvezményt biztosítani.

A csomag hiányos, vagy nem azt az árut kapta:

Ebben az esetben kérjük, írjon e-mail címünkre és mi hamarosan felvesszük Önnel a kapcsolatot.

Nem kapott számlát a futártól:

A számlát minden esetben a kiszállítás után küldjük el az Ön részére postai úton és amennyiben szükséges e-mailben is. A futár csak a szállítólevelet adja át a helyszínen.

vissza.png